poniedziałek, 23 marca 2015

Zaczynamy od zera!

Cześć! Jak już mogliście zauważyć mój blog totalnie się zmienił, a to dlatego, że nie podobał mi się nie pisałam tego czego tak naprawdę chciałam i po prostu wszystko było zupełnie inaczej niż miało być! Bo mój blog jeżeli znacie Banshee, a na pewno większość zna to chciałam, aby mój blog wyglądał właśnie w ten sam sposób czyli był by spokojny, cichy i po prostu mogłabym się tam wygadać, a bardziej wypisać, bo ten blog właśnie taki miał być miały być codziennie posty z ciekawych chwil.....i dni, a tak nie było lecz właśnie teraz tak będzie chcę, aby ten nowy odświeżony Blog, był zupełnie inny niż tamten i żebym mogła zasiąść do komputera i się wyciszyć pisząc tu posta.
Więc własnie tak będzie teraz wyglądał ten blog jeżeli nie wiecie do końca, o co mi dokładnie chodzi to zajrzyjcie na bloga Banshee, który właśnie tak wygląda, i jakby co ja nie zgapiam od Banshee.....tylko mój Blog właśnie taki miała być!!!!

Mam nadzieję, że was za bardzo nie zanudziłam, tym postem, i że jednak teraz na moim Blogu będzie więcej osób :D Bo tamta wersja tego bloga była za bardzo spontaniczna.


Okej ja już mykam spać, bo jestem zmęczona, ale jutro będzie nowy post!!!

Dobranoc <3

2 komentarze: