czwartek, 30 kwietnia 2015

Inhalacja, alergia i te sprawy...

Hej!To znowu ja tym razem chciałam z szczególną uwagą i współczuciem wzrócić się do alergików, oraz osób z astmą(tak jak ja).
Więc ogólnie chciałam na początku powiedzieć, że bardzo współczuję wszystkim osobą, które mają astmę lub są naprawdę bardzo mocno alergikami i w tym wiosenno-letnim okresie wszystko łapie tak jak z resztą mnie.
Czy wy też tak jak jakoś od połowy marca zaczynacie mieć okropny kaszel i macie strasznie zawalony nos? Bo ja tak i to bardzo, dlatego bardzo współczuję wam i mnie samej :D Bo to wcale nie jest takie, że wezmę sobie leki czy zrobię jak teraz inhalację i już będę miała spokój lub wy.
To wygląda tak, że alergi czy astmy nie pozbędziemy się w tym okresie, w którym wszystko nas łapie ani nie pozbędziemy się kataru czy kaszlu nie, ale możemy to leczyć lekami jak np. ja czyli:
- Ventolin w spray'u
- Ventolin w Inhalacji
- Xyzal
- Fanipos
Te leki pomagają mi najbardziej, ponieważ mój pulmonolog mi je polecił, ale odrazu nie mówię, że macie je odrazu używać, bo nie wiadomo czy ich akurat potrzebujecie ja tak zapytajcie się swojego pulmologa i też nie mówię, że te leki zupełnie uspokajają moją alergię i astmę NIE, ale chociaż się nie duszę z kaszlu aż tak bardzo i nie mam kopalni aż tak dużej w nosie. Mam też chrypę, której najtrudniej mi jest się pozbyć.
I wogule, dlaczego to pisze? Dlatego że mam zamiar nagrać filmik i chce was po prostu poinformować, że w tym stanie będę nagrywać i nie piszcie mi żebym się leczyła, ponieważ to robie.
Okej mam nadzieję, że to nie jest jakieś straszne, i że pomogłam osobą chorym jak ja w uleczeniu tego.I objaśnić osobą, które się z tego śmieją, że to nie jest fajne ani straszne, ale nie śmiejcie się z tego, bo dużo osób ma z nas(alergików i chorych na astme)ubaw, a to wcale nie takie śmieszne tylko, gdybyśmy tego nie robili moglibyśmy poważniej zachorować.
Papa <3

Zdiątko z inhalacji to jest nawet ok ;)

11 komentarzy:

  1. Ta nie ma jak pochwalić się że bierze się leki i ma się inhalacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy fajnie by było gdyby każdy się chwali że jest się chorym

    OdpowiedzUsuń
  3. anonimie mów co chcesz ja myślę co innego miałam prawdo dać takiego posta

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak ale wtedy się przechwalasz swoją "chorobą"

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! Czy w tym nowszym poście czy w tym, zawsze piszecie, że jest rozpieszczona itp. Bo niby nie ma już prawa napisać posta tak jak chce. Ma do tego prawo, bo jakby o takim czymś napisała np. Banshee to by wszyscy w komentarzach pisali ~ O rany! Jakaś ty biedna ja bym tak nie zniosła...~. Więc dlaczego tak piszecie. Bo jest młodsza od niej?
    Ja tam uwielbiam kanał Lucky czy jej bloga i naprawdę szkoda, że ma alergię. Chociaż założę się, że większość tych anonimów na facebook'u np. pisało, "Dzisiaj poniedziałek, znowu szkoła :'( " albo "Jestem chora, nie będę w szkole.". To niedorzeczne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówimy co chcemy to nasze zdanie i ty nie masz prawa nam zabraniać

      Usuń
    2. Nie masz prawa obrażać innych, masz prawo wyrazić swoje zdanie ;) Ty nierozgarnięty anonimie.

      Usuń
    3. To jest chwalenie się chorobą to jakbym chodziła po ulicy z kartką ,,Mam dziurę w sercu" ,żeby wszyscy wiedzieli i ,żeby wszyscy mi współczuli są gorsze choroby od ciągłego kaszelku i katarku. To nie jest hejt tylko uświadomienie.

      Usuń
  6. Mój brat miał astmę ,ale już nie ma ;) Tak magia mojej lekarki xd A poza tym astma to nic. Nie rozumiem dlaczego napisałaś specjalnego posta o tym rozumiem gdybyś miała cukrzyce czy coś no ale proszę ja Ciebie xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Astma jest ciężka. Musisz ograniczać się w bieganiu - bo zaraz atk kaszlu. Człowiek się wtedy strasznie dusi, czasami aż do wymiotów.

      Usuń