sobota, 25 kwietnia 2015

Czy zginełam?...NIE, ale mam informacje

Witaj mała duszeczko, która zabłądziła w miejscu zwanym internet! Nie było mnie tu trochę jak zwykle długo, ale nic na to nie poradzę i tak tu za dużo osób nie ma więc wiecie, ale w każdym razie wróciłam do was spowrotem i będę jak zwykle pisała tu GŁUPOTY!=^.^=
  W każdym razie chciałam wam na samym początku powiedzieć, że można coś do mnie wysyłać bo dużo osób chciało mi coś wysłać i rozmawiałam o tym z moim tatą, a on powiedział, że nie będzie mi specjalnie zakładać skrytki pocztowej za, którą musiałabym płacić 10zł tygodniowo i codziennie jeździć na pocztę sprawdzać czy coś nie przyszło więc stwierdził, że mogę podać mój prawdziwy adres żeby to tam mi ludzie oczywiście, gdyby chcieli mi coś wysłać wysyłali na adres choć nie byłam na początku za tym, a bardzo chciałam coś w tej sprawie zrobić, abyście mogli wysyłać coś do mnie stwierdziłam, że okej skoro mój tata tak mówi to tak zrobię, dlatego właśnie podaję wam mój adres:
Anna Góralczyk
ul.Jagodowa 9, Radzyny
64-530 Kaźmierz
  I ja się nie boję, że ktoś do mnie przyjedzie do mnie do domu itd. bo tata powiedział, że jakby co to mój pies tą osobę zagryzie :)
  Okej więc tą informację mam już za sobą, a teraz przechodzimy do drugiej, a mianowicie ja wysyłam do osób, które by chciały mój autograf wiec jeśli by ktoś chciała to zapraszam do napisania w komentarzu adresu lub jakiegoś kontaku z tą osobą :)
  Okej to na tyle trochę się rozpisałam więc mi wystarczy i...

Pa! <3

6 komentarzy: