środa, 3 czerwca 2015

Co się znowu ze mną dzieje!!!!

Witam! A więc nie było bardzo, bardzo, bardzo długo filmików, a co dopiero postów na blogu i już tłumaczę wam dlaczego tak wyszło...
    Zaczęło się to wtedy kiedy był już taki środek maja lub początek już sama nie mam pojęcia kiedy to Ania(a bardziej mama Ani :D)skapnęła się, że Ania ma do poprawy dosyć dużo sprawdzianów, do napisania kartkówek i sprawdzianów, aby na koniec roku nie było siary, że miałabym na świadectwie jakąś 3, bo jednak jak to moja mama mówi:,,Ania ty jesteś naprawdę bardzo zdolną i mądrą dziewczynką, ale przez ten komputer nie chce ci się uczyć i właśnie na to później wychodzi".
  No ja nie twierdzę, że jestem GŁUPIA, ale nie twierdzę też, że jestem jakoś super mega mądra i w ogóle.Według mnie jestem taka pośrodku, że nie jestem kujonem, ale nie jestem też głupią dziewczyną, której w ogóle nie zależy na szkole i na dobrym świadectwie.I jest już 3 czerwca, a mi już nic nie zostało w zasadzie do poprawienie tylko nasza cała klasa dzień przed wystawianiem ocen (czyli 10 czerwca tak a pro po od 10-12 czerwca jadę na wycieczkę)mamy sprawdzian z j.Angielskiego no po prostu super!No, ale musimy go napisać a innego wolnego terminu pani nie miała, a nawet jeżeli miała to akurat tego dnia nie mieliśmy j.Angielskiego :D
  Ogólnie to ja jestem według mojej mamy bardzo uzdolniona w j.Angielskim ja też tak twierdzę tylko o mały włos przez moją głupotę nie uczenia się miałabym na koniec roku 3 z j.Angielskiego, a to jak na mnie trochę hańba. No, ale udało mi się(chyba)to uratować i moje oceny na koniec roku szkolnego(przynajmniej proponowane)wyglądają następująco:
Zachowanie: 5/4(jeszcze nie wiadomo)
J.Polski: 4
Matematyka: 4
J.Angielski: 4
Historia: 4
Przyroda: 4
Informatyka: 5
Muzyka: 6
Plastyka: 6
Technika: 5
W.Fizyczne: 6
Religia: 5
No powiem wam, że sama się tego nie spodziewałam, ale będę miała czerwony pasek na świadectwie także wielkie brawa dla mnie, ponieważ pierwszy raz w życiu będę miała czerwony pasek! :D
Nie ważne nie było mnie też długo, ponieważ miałam dosyć nie fajną sytuację rodzinną i osobistą, o której nie chcę mówić.
  Nie będę o tym mówić mam nadzieję, że wam się spodobał post itd. takie standardowe info i papa <3

16 komentarzy:

  1. Tak i znów się przechwalasz i te wielkie brawa dla mnie to całkiem bezsensu

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam że masz 6 z przedmiotów najmniej ważnych w szkole czyli wf , plastyka i muzyka . A same 4 z podstaw ! Matma , j. polski i j. angielski masz według mnie fatalny bo to wkońcu podstawa będziesz z tego pisała test szóstoklasisty! Ja jestem w twoim wieku i nie jestem na kompie i mam 5.00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 11 lat i mam średnią 5.75 lub 5.40

      Usuń
    2. I mam jeszcze zachowanie wzorowe

      Usuń
    3. Ja mam średnią 5.09 i zachowanie wzorowe a siędzę na kompie :D

      Usuń
    4. Ja mam średnią 5.50 i zachowanie wzorowe i ani jednej 4 a na kompie siedzę :P

      Usuń
    5. Anonimie,
      Po pierwsze: ona też ma 11 lat
      Po drugie: w 4 klasie wszystko jest o wiele łatwiejsze niż w 5
      Po trzecie: Założe się, że kłamiesz, bo tak to byś wyawił swoją twarz :')

      Usuń
  3. I co z tego że masz taką wysoką średnià bo niewiem co to ma do rzeczy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprostu może ona chce napisać lucky że jednak nie jest tak super i ja mogę to potwierdzić że widać że lucky jest rozpieszczona

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem po co piszecie, że jest rozpieszczona czy coś. Po prostu chciała się podzielić z innymi swoimi ocenami. Jak można mówić, że ktoś jest rozpieszczony patrząc na czyjeś oceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. To widać po zachowaniu na yt i wszystkim

      Usuń
  6. Ja miałam średnią 5.30 i zachowanie wzorowe. BARDZO DUŻO siedzę w necie. Moja koleżanka miała 5.91, i tak samo dużo siedzi przy grach :P A tak PS: zapraszam na mój kanał: http://mcldc.blogspot.com/
    CODZIENNIE NOWE POSTY Pozdrawiam cię Aniu, życzę jeszcze lepszego świadectwa za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy się mylę.. ale po obliczeniu wychodzi mi, że masz 4.41. Czyli do paska brakowało Ci 34 setne do 4.75.. masz tylko 11 przedmiotów?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania nie jest rozpieszczona po prostu jej zazdrościcie (nie wszyscy ) pewnie sami lepszych ocen nie macie

    OdpowiedzUsuń